Sider


Velkommen hit

En blogg om ufrivillig barnløshet, PCOS og lavkarbo.

Nyheter

Min treningsutfordring i juni:



Treningsutfordring

Øverst på siden, under "Nyheter", har jeg lagt ut en ticker. Det er min treningsutfordring til meg selv i juni. Jeg skal klare å trene 800 minutter i løpet av måneden!

Jeg trener ikke så ofte, og jeg er heller ikke noe særlig flink til å trene gjevnt. Hvis jeg har trent to-tre ganger i løpet av en uke, synes jeg at jeg har vært veldig flink, og da tar det gjerne lang tid før jeg trener igjen. Uker. Kanskje måneder.

På lavkarbo.no er det mange som er med på månedsutfordringer. De skriver ned et mål i minutter, og så oppdaterer de etterhvert som de har trent. Ganske enkelt, egentlig. Det tenkte jeg å være med på denne måneden!

Jeg er kjempespent!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar