Sider


Velkommen hit

En blogg om ufrivillig barnløshet, PCOS og lavkarbo.

Nyheter

Min treningsutfordring i juni:



Knekkebrød og muffens

Har laget en ny ladning med lunchmat, og så prøvde jeg meg på Nannahs supergode knekkebrød.
Knekkebrødene ble kjempegode, anbefales virkelig! Ikke var det vanskelig heller, så det er bare å slenge sammen røre. Jeg hadde ikke fiberhusk, og brukte to egg i stedet, og det fungerte helt fint.








Muffens
Ingredienser:
200 g philadelphia
1 boks creme fraiche
10 egg
4 ss kruskakli
2 vårløk
1 spansk paprika
1/2 broccolli
salt og pepper
tabasco
revet ost


Gjør slik:
Bland philadelphia, creme fraiche, egg og kruskakli, smak til med salt og pepper. Hakk vårløk, broccolli og paprika i små biter, og fordel dem utover 18 store muffinsformer. Ha et par sploosher tabasco i hver form, og hell over eggeblandingen opp til halvveis i formen. Strø godt med ost på hver form.
Stek på 200 grader, kun overvarme, til osten er gyllen, ca 15 min.

Tips: Bruk Euroshopper Amerikanske Muffinsformer! De kan fryses, og varmes opp i micro eller ovn etter behov.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar