Sider


Velkommen hit

En blogg om ufrivillig barnløshet, PCOS og lavkarbo.

Nyheter

Min treningsutfordring i juni:



En måned som lavkarbospiser!

Litt selvskryt er godt av og til, og så håper jeg det kan motivere andre til å prøve også!

Nå har jeg spist lavkarbo i en måned, og er kjempefornøyd! Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å gå ned noe, selv om jeg hadde en snikende mistanke om at klærne kanskje begynte å sitte litt strammere enn før. Derfor trappet jeg bare ned, og bestemte meg for å være moderat i lavkarboveien. Allikevel har jeg gått ned 1 kilo, og klærne sitter løst og ledig. I tillegg har kviseutbruddene blitt redusert, og huden min har blitt supermyk.
Det synes jeg er kjempeflotte resultater! Nå håper jeg at syklusene mine blir normale, at jeg får mindre menssmerter, og selvsagt: at jeg skal bli gravid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar